woensdag 22 augustus 2018

Animal Kingdom 2

Vanochtend hadden met Cindy, Tom, Lobke & Devin afgesproken in het All Stars music resort van Disney , daar verblijven ze tijdens hun vakantie, zo konden we de bus naar Animal Kingdom nemen en moesten wij geen parkingkosten betalen.

Bij aankomst lieten we ons inscannen bij Cindy, ze is slecht te been en heeft daardoor een mindervalidekaart, onze kaarten werden bijgescand, zo konden wij bij hun blijven bij het doen van attracties. Altijd leuk als je als groep kan samenblijven natuurlijk.

We begonnen onze dag met de safari, heerlijk diertjes kijken, Amelie waren we al kwijt aan babysitter Lobke :)

diertjes zoeken doe je natuurlijk met een zelfgemaakte verrekijker!

Na onze safaritocht deden we even de nabijgelegen trail en besloten we de trein te nemen naar observation station, hier konden we leuk op de foto met Doc MC stuffins en Rafiki

hierna terug met de trein richting Africa waar we doorwandelden naar Pandora, voor het eerst zouden we Flight of passage doen, terijl bleef Amelie leuk bij Lobke filmpjes kijken op de gsm. WAUW, wat een attractie!!! Je gaat op een soort van motor zitten en krijgt een enorm groot scherm in 3D voor je te zien, dat geeft je de illusie dat je op een banshee zit en door Avatar vliegt (je voelt je banshee zellfs ademen!!!!) wat een pluim voor Disney!!

Hierna aten we gezellig wat en maakten onze tour verder af richting Expedition Everest, Amelie sloot de oogjes en begon aan haar dutje met de belofte dat we naar Mickey zouden gaan als ze wakker werdt. Zo gezegd, zo gedaan.

Tijdens onze wandeling ook even stoppen bij Russell & Dough, Amelie werd helemaal  gelukkig van die grote hond! Ze was helemaal verliefd!

Op naar de musical van The Loin King, deze blijft gewoon zooooo mooi! Amelie had enkel oog voor Simba en bleef vol verwondering kijken naar de zingende leeuw :D

Hierna besloten we rustig het park te verlaten, Amelie werd moe en de buikjes begonnen te knorren. We namen afscheid van Cindy & Co (die zien we vrijdag op de Halloween party ook) en gingen richting huis, Tom haalde een pizza terwijl Amelie nog vlug een plonsje deed in het zwembad. Heerlijk knuffelen in de zetel en op tijd naar bed.

Morgenochtend mogen we mee gaan ontbijten voor Lobkes sweet 16 (bedankt voor de uitnodiging) en gaan we onze laatste spullen shoppen bij Disney springs voor we naar huis vertrekken (zondag, blijf maar heeeeeeel ver weg aub!)

1. Haha ze meent het met haar verrekijker :)

2. Wat gezellig zo met z’n alle naar animal kingdom.
    Mooie foto’s en ooo nog tot zondag dus gewoon nog lekker genieten daar

3. Heerlijke dag weer! En nog maar niet aan zondag denken :-)